687474703A2F2F7777772E6573746164697374696361736772617469732E636F6D2F65737461646973746963617320677261746973Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis
Amina Tribal: A les meves habibis

27 d’abr. 2007

A les meves habibis


De vegades no sabem valorar les coses que tenim al costat. Tothom ho diu i tothom sembla que s’ho creu. Avui, però, vull anar una mica més lluny. Vull fer-me'n conscient i, per això, ho escric, ja que també diuen que escriure clarifica les idees.

Des d'aquí vull fer un petó ben fort a les meves nenes, a les meves zaghareets, per haver-me encomanat l'alegria de cada una d'elles en una dia molt especial, almenys culturalment. Espero que puguem ballar molts cops al so d'una flauta com en aquest mosaic grec, d'un tambor, d'una daburka o, simplement, al so dels nostres sentiments.

Gràcies per moltes nit de riure i felicitat. Gràcies per compartir amb mi el dia del meu aniversari.

Un petó ben fort a totes.

3 Comments:

Blogger Sònia... no tan fiera... said...

Gràcies habibi!! Jolines (com diries tú)

Una de les parts més maques de tot això és que afortunadament aquest no ha estat el primer aniversari compartit, però és potser el primer en el que es veu clarament com hem avançat en la nostra amistat, oi??

I es que nena, jo ja no sé què faria sense tú!!!

Petonets sadiqati saidat!!!

3:51 p. m.  
Blogger Nandini & Toni said...

Reina de las habibis, ojalá consiguiera transmitirte la mitad del apoyo,risas, cariño y comprensión que durante este tiempo y pese a hacer tan poquito que nos conocemos me has ofrecido tú. Sobretodo por esos abrazos que con sólo mirarme sabías que en determinados momentos necesitaba.
Por todo ello ....seré buena y no colgaré en el blog el video que te hice con el móvil,en el que salías cantando tu canción preferida en casa de Sonia. je,je ,je,je..

Petonetssssssss!!!!!!!!!!!

7:24 p. m.  
Blogger Amina said...

Así m gusta que o cuelgues el video en el blog!Qué verguenza!
No tinc paraules!Què maques que sou les dues!
Espero celebrar moltes coses amb vosaltres!

11:07 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home