687474703A2F2F7777772E6573746164697374696361736772617469732E636F6D2F65737461646973746963617320677261746973Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis
Amina Tribal: Vull ser dona

29 de set. 2007

Vull ser dona

ESPERANT
Esperant veure la mare.

Esperant que arribe el pare.
Esperant que algú t’escolte.
Esperant que no es barallen.
Esperant anar a classe.
Esperant passar l’examen.
Esperant els primers crits.
Esperant dormir les nits.
Esperant que el cos cresca.
Esperant ser una tempesta.
Esperant que ell et mire.
Esperant que ella et cride.
Esperant a fer-te dona.
Esperant a ser persona.
Esperant a viure plena.
Esperant vèncer la pena.
Esperant a ser la mare.
Esperant que arribe el pare.
Esperant el primer fill.
Esperant a ser l’espill.
Esperant l’enyorança.
Esperant tenir esperança.
Esperant a morir plena.
Esperant vèncer la pena.
Esperant.
Tota una vida esperant.
I quan arribe l’hora de la fugida

trencaré amb aquesta vida i amb la seua hipocresia,
em curaré la ferida de la vida
i ballaré la melodia de la dansa del nou dia.
I quan arribe l’hora de la partida
trencaré amb aquesta vida i amb la seua hipocresia,
faré foc en la llar de la mentida
i encendré dins la pupil·la el cel lliure del nou dia.
Esperant la vida, esperant la mort.
Obrint Pas
No em digueu per què, però aquests dies tinc la necessitat de ser dona. No és que els altres dies no ho sigui, és evident, però vull dir al món que sóc dona i que me n'orgulleixo de ser-ho. I estic farta que se'ns imposin i ens autoimposem certes barreres de com ha de ser la nostra vida, del que la vida suposadament ens té preparades. Ara les dones són més lliures, però, tot i així, continuem esperant satisfer la societat. Suposo podria haver posat un poema de la Maria Mercè-Marçal o un fragment de la Nawal El Saadawi. L'atzar ha volgut que aquests dies torni a recordar la música de l'època universitària: en concret, Obrint Pas. He tornat a escoltar aquesta cançó i, suposo que per aquestes ganes que tinc de ser dona, he redescobert aquesta cançó. M'agrada quan diu: "ballaré la melodia de la dansa del nou dia". De sobte, m'he vist a les classes de dansa o quan simplement ballo. Hi ha una energia que et fa cridar amb el teu cos que sóc dona. Espero que totes pugueu ballar la vostra melodia i ser lliures.
Us deixo amb el videoclip d'aquesta cançó. Havia desconnectat tant d'aquest grup que m'he trobat la sorpresa que n'havien fet un.

2 Comments:

Blogger Sònia... no tan fiera... said...

Nena, no te res a veure amb el teu escrit... però he mirat a dalt del teu bloc i al costat de la teva foto posa que ets de Barcelona, Afganistan! jajaj ho sento, m'ha fet gràcia... serà veritat que Barcelona is not Spain?

Muakss

12:05 a. m.  
Blogger Amina said...

Abans Afganistan que Spain! Ja ho sé. No se que vaig tocar l'altre dia al perfil i va sortir això. Vaig decidir-ho mantenir. Ja ho canviaré

2:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home